Handelsbetingelser

Betaling

Webshop

Alt det imellem modtager betaling ved køb i webshoppen via betalingssystemet Yourpay. Der kan betales med Paypal, dan-visa- og mastercard, samt Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Alt det imellem bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Køb af tjenesteydelser

Ved køb af tjenesteydelser som bøger, specialdesign, udsmykningsopgaver, foredrag m.m foregår betalingen via tilsendt faktura enten via mail/post eller som ean-fakturering.

Hvis angivet, er alle beløb angivet i DKK danske kroner og inkl. moms, med undtagelser af honorar, som ikke er momsbelagt. 

Alt det imellem bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Køb af Kunst, design og bestillingsvarer

Ved køb af kunst, design og bestillingsvarer foregår betalingen enten med dan-visa eller mastercard, Paypal, mobilepay eller ved fakturering. Dette fremgår tydeligt ved bestilling af varen, eller ved afgivet tilbud. 

Alle priser der er angivet, angives i DKK danske kroner og er inkl. moms. Ved køb af kunst er momssatsen sat efter kunstmomsen på 5%. 

Alt det imellem bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Lagervarer

Alt det imellem afsender alle varer, der er lagerførende og  bestilt via webshoppen, dagen efter du har bestilt, hvis din ordre er indgået inden klokken 22 på alle hverdage. 

Bestiller du i weekenden, afsendes din vare den følgende mandag. 

Vi bruger enten GLS, DAO eller Postnord, alt afhængig af hvilken vare der skal sendes og sender til pakkepost/udleveringssted (med mindre andet angives ved ordre) med firmaernes leveringstider – typisk 1-3 leveringsdage. 

Fragten er gratis, med mindre andet fremgår ved bestillingen

Bestillingsvarer

Ved bestillingsvarer, som produceres pr. bestilling via webshop, eller varer som produceres personligt til dig, samt køb af unika kunst og møbelkunst, er der individuelle leveringstider, der enten fremgår tydeligt ved bestillingen, eller aftales direkte mellem dig som køber og Alt det imellem

Ligeledes vil leveringsformen på store kunstværker og møbler aftales nærmere efter ordren er afgivet. 

Levering af tjenesteydelser som foredrag og workshop aftales i forbindelse med ordreafgivelsen, og fremgår af det endelige aftaledokument. 

Fragten på bestillingsvarer betales separat, med mindre andet er angivet.  

Reklamationsret

Når du handler hos Alt det imellem gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Ved køb af kunst, interiør og brugsdesign skabt af genbrugsmaterialer, f.eks. ved re-design af gamle møbler, genstande skabt af genbrugsvarer som vintagestof, gamle urtepotter og andre genstande, der er upcyclede, glæder reklamationsretten kun i forbindelse med de forandringer, der er skabt. F.eks. i forhold til nye syninger eller den påførte maling. Du kan ikke reklamere for f.eks. slitage i  møbelsamlinger, stof der bliver skævt ved vask, eller andre skjulte skader eller forældningstegn, der kan være i produktet. 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Hvis din reklamation er berettiget betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamerer indenfor “rimelig tid” efter du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 30 dage, anses det som rimelig tid.

Alt det imellem vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få kvitteringen for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Ved returnering skal du henvende dig til Alt det imellem. Returneringer skal sendes til: 

Alt det imellem

Katrinehøjvej 10

8700 Horsens 

 Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så skal du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fuld returret på varer købt i Webshoppen, med mindre der er tale om bestillingsvarer. 

Ved bestillingsvarer, der produceres på bestilling f.eks. ved forudbestillinger, er fortrydelsesretten kun gældende indtil sidste bestillingsdag. 

Ved varer, der bliver produceret specifikt til dig, kan købet ikke fortrydes efter produktionsstart. Dette er specificeret i købsaftalen.  

Ved varer, der ikke er bestillingsvarer, regner vi perioden fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Du skal give os besked på, at du ønsker at returnerer dit køb, senest 14 dages efter købet, og derefter har du 14. dage til at returnere produkterne til Alt det imellem. 

Meddelelsen skal gives pr. mail på stine@altdetimellem.dk . I meddelelsen skal du skrive tydeligt, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her .

Du kan ikke fortryde et køb, ved at nægte at modtage varen.   

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, som vi ikke kan komme til enighed om gennem dialog,  kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus, Toldboden 2

8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: stine@altdetimellem.dk